Rynek medialny jest ciasny. Tak przynajmniej twierdzą specjaliści z tej dziedziny, co nie zmienia faktu, że co jakiś czas wydawcy próbują przemycić nowy tytuł. I tak trwa już kampania reklamowa „Amelii” (Marquard Media) - nowego magazynu dla kobiet zainteresowanych rozwojem osobistym, poznawaniem niezwykłych ludzi, kultur i zjawisk. W pierwszym numerze pojawiła się nawet historia Całunu Turyńskiego, więc czytelnik na pewno może liczyć na szerokie spektrum tematów.
Telewizja Polska nie ma ostatnio wielu powodów do dumy. Niedawno przedstawiono opinii publicznej piąte już „Sprawozdanie Zarządu z wykorzystania przez TVP S.A. wpływów z opłat abonamentowych na realizację misji publicznej”. W 2009 r. na zadania związane z realizacją misji TVP wydała 1730,6 mln zł. Tylko 17,4% tych kosztów pokryły środki abonamentowe. Przeważająca część finansowania działalności misyjnej pochodziła z innych źródeł - przede wszystkim z reklamy i sponsoringu.
Nowym dyrektorem Telewizji Polonia został Witold Laskowski. Jest on absolwentem romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1988-2000 był korespondentem i szefem biura Telewizji Polskiej w Moskwie, skąd relacjonował wszystkie historyczne wydarzenia od rozpadu Związku Radzieckiego po wybór Władimira Putina na prezydenta.
19 sierpnia 1239 r. Paryż był miejscem niezwykłej procesji: przy akompaniamencie bijących dzwonów wszystkich paryskich kościołów, na czele orszaku kroczy boso święty król Ludwik IX trzymając w rękach szkatułę z drogocenną relikwią korony cierniowej
W dniu 25 sierpnia Kościół obchodzi wspomnienie św. króla Ludwika z XIII-wiecznej Francji, członka i patrona Trzeciego Zakonu Franciszkańskiego. Pobożność Ludwika to pobożność człowieka świeckiego, który dążył do osobistego zbawienia przez wykonywanie swojej królewskiej funkcji. Ten niezwykły monarcha uważał, iż jego obowiązkiem było modlić się więcej o zbawienie swoich poddanych niż własne.
O powodach restrukturyzacji mediów powołanych przez Konferencję Episkopatu Polski - portalu Opoka, Katolickiej Agencji Informacyjnej i biura prasowego KEP mówił w poniedziałek na Jasnej Górze rzecznik KEP ks. Leszek Gęsiak.
Na konferencji prasowej po obradach Rady Biskupów Diecezjalnych, która odbyła się w poniedziałek na Jasnej Górze, ks. Gęsiak przypomniał, że na ostatnim Zebraniu Plenarnym KEP w Katowicach w czerwcu br. podjęta została decyzja o zreformowaniu mediów podległych Episkopatowi, czyli Katolickiej Agencji Informacyjnej, portalu Opoka i biura prasowego KEP.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.