Reklama

Chcą korespondować

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

6506. Czytelnik z woj. świętokrzyskiego

Mam 53 lata, jestem kawalerem. Staram się żyć zgodnie z Dekalogiem. Jestem uczciwy, spokojny. Pragnę poznać osobę w wieku 37-45 lat, pannę, która chciałaby założyć rodzinę opartą na wartościach chrześcijańskich.

6507. Sylwek z woj. śląskiego

Mam 57 lat, jestem kawalerem, skromnym, uczciwym, prawdomównym, wiernym i opiekuńczym. Często jeżdżę na Jasną Górę i dużo się modlę. Szukam bratniej duszy. Lubię zwierzęta, muzykę, film, przyrodę. Proszę o podanie numeru telefonu.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

6508. Teresa

Mam 34 lata, mieszkam w okolicach Przemyśla. Szukam wartościowych osób. Proszę o podanie kontaktu e-mail.

6509. Marek

Mam 30 lat, mieszkam na wsi. Moje życie osobiste bardzo się pogmatwało. Jestem osobą niedosłyszącą. Czuję się samotny, dlatego chciałbym znaleźć przyjaciół na dobre i złe. Może gdzieś jest tak samo skrzywdzona osoba, która też potrzebuje przyjaźni. Interesuję się rysowaniem, składam modele i makiety z drewna.

Uwaga! Czytelnicy nawiązują kontakty z osobami ogłaszającymi się na własną odpowiedzialność.

2020-12-16 08:57

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Polonez Boga. Królowa polskich kolęd

2025-12-23 20:07

[ TEMATY ]

Milena Kindziuk

Red

Tajemnica tej kolędy nie kończy się na historii. „Bóg się rodzi” nie jest tylko opowieścią o Betlejem sprzed dwóch tysięcy lat, ani tylko o Polsce sprzed wieków. Śpiewając ją, wyznajemy coś bardzo osobistego: że Bóg wciąż może rodzić się w ludzkim sercu.

Wystarczą pierwsze słowa: „Bóg się rodzi…” – i nagle wszystko wokół się zmienia. Cichną rozmowy przy wigilijnym (a potem świątecznym) stole, ustaje brzęk sztućców, jakby ktoś nacisnął niewidzialny przycisk pauzy. Zostaje tylko dźwięk – dostojny, polonezowy, śpiew, który wciąga wszystkich.
CZYTAJ DALEJ

Modlitwa przy wigilijnym stole

[ TEMATY ]

wigilia

Karol Porwich/Niedziela

CZYTAJ DALEJ

Narodził się Zbawiciel, Mesjasz, Pan!

2025-12-24 13:09

[ TEMATY ]

Ks. Krzysztof Młotek

adobe.stock.pl

Izajasz kieruje słowo do ziem dotkniętych hańbą i przemocą. W tle stoją północne krainy Zabulona i Neftalego, pierwsze wystawione na cios Asyrii. Perykopa nazywa je „Galileą pogan”, bo były pograniczem, gdzie mieszały się ludy i wpływy. Właśnie tam ma zabłysnąć światło. Hebrajskie ʾôr (’or) oznacza jasność, która nie tylko rozprasza mrok, ale ujawnia drogę. Ciemność w prorokach bywa konkretna: lęk, ucisk, poczucie, że przyszłość została zabrana. Dlatego obrazy jarzma, kija i rózgi mówią o codziennym ciężarze, jaki kładzie na człowieku władza przemocy.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję