Kilkaset tysięcy plecaków i identyfikatorów, ponad dwa miliony publikacji książkowych, kilka milionów talonów żywnościowych oraz specjalna edycja znaczków i kart pocztowych trafi do pielgrzymów i wolontariuszy dzięki Poczcie Polskiej. Spółka została partnerem strategicznym ŚDM Kraków 2016.
Nie tylko dla kolekcjonerów
Z okazji ŚDM Poczta Polska przygotowała także walor filatelistyczny. – W porozumieniu z Pocztą Watykańską wydała znaczek przedstawiający papieża Franciszka i wpatrującą się w niego młodzież świata. Także z okazji Roku Miłosierdzia na znaczku umieszczono fragmenty tekstu Koronki do Bożego Miłosierdzia. – Zależało nam, aby w Roku Jubileuszu propagować tę modlitwę – wyjaśnia Agnieszka Kłoda-Dębska.
Krakowskie restauracje dla pielgrzymów
Restauratorzy decydują się żywić pielgrzymów ŚDM i podpisują umowy z Komitetem Organizacyjnym ŚDM. Motywuje ich marketingowy potencjał Światowych Dni Młodzieży, zysk związany z obsługą pielgrzymów, którzy wykupili pakiety oraz, po prostu, chęć aktywnego włączenia się w unikatowe wydarzenie. Wszyscy partnerzy żywieniowi będą umieszczeni na oficjalnej stronie internetowej ŚDM i zaznaczeni na mapie w mobilnej aplikacji dla pielgrzymów, miejsca te będą też oznaczone logo ŚDM.
Dziś radio, prasa, telewizja czy Internet są podstawowymi źródłami wiedzy o rzeczywistości. Mimo że tak bardzo irytuje cię źle przepowiedziana pogoda, wciąż oglądasz ją na pięciu różnych kanałach, licząc na to, że może jakaś się sprawdzi. Zmęczony po pracy, siadasz wygodnie przed telewizorem, wyczekując chwili relaksu ze swoim ulubionym serialem. Bierzesz pilot, naciskasz czerwony przycisk i co widzisz? Reklamy, reklamy... reklamy! Dlaczego są w tak dużej ilości? Po co one są? Jaką moc ma Internet, telewizja i reklamy?
W czerwcu, tradycyjnie poświęconym nabożeństwu do Najświętszego Serca Pana Jezusa, Papież zaprasza nas do modlitwy: „aby każdy z nas znalazł pocieszenie w osobistej relacji z Jezusem, a z Jego Serca czerpał wzór współczującej miłości do świata”. Po raz pierwszy słyszymy głos Papieża Leona XIV w nagraniu prezentującym jego intencję modlitewną.
We wtorek, 3 czerwca ukazało się wideo z modlitewną intencją Papieża Leona XIV na czerwiec 2025 roku: „aby świat wzrastał we współczuciu”.
W Sydney, a także w innych częściach Australii, trwa „druga wiosna” wiary katolickiej, co przeczy powszechnemu przekonaniu o nieuchronnym upadku religii – uważa abp Anthony Fisher, metropolita Sydney. Mówił o tym w wystąpieniu podczas spotkania Sydney Catholic Business Network.
O wystąpieniu arcybiskupa Sydney pisze australijski portal Catholic Weekly, podkreślając, że w gronie liderów biznesu hierarcha mówił o licznych pozytywnych zjawiskach, świadczących o odradzającym się zaangażowaniu religijnym – szczególnie wśród młodych osób oraz tych, które wcześniej były zdystansowane wobec praktyk religijnych.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.