Każda płyta Antoniny Krzysztoń jest wydarzeniem. To prawda – zwykle niszowym, bardziej dla wyrobionych niż przypadkowych słuchaczy, bo pieśniarka nigdy nie pasowała do show-biznesu ani show-biznes do niej. Mówi, że przez śpiewanie stara się przekazać to, co czuje w sercu, nawiązywać kontakty z ludźmi, ale też prosić Najwyższego o kontakt z Nim. Płyta „Kolędy Antoniny Krzysztoń”, dedykowana rodzinom z trudnościami, przeżywającym kryzysy, zawiera 10 kolęd i 3 pastorałkowe ballady, które śpiewane są świetnie pasującym do nich, niesamowicie silnym, a zarazem delikatnym głosem. Część kolęd jest już znanych z płyty „A nad śnieg wybieleję”, choć brzmią inaczej, bo zostały nagrane w nowej aranżacji. – Kolędy przychodziły do mnie, czasem jedna, czasem dwie, co święta – mówi artystka. Do nas przychodzą jako jedna całość i w całości dobrze tej płyty posłuchać.
Wybitni polscy muzycy - Kayah, Adam Nowak, Anna Rusowicz, Maria Pomianowska i inni znakomici wykonawcy włączyli się do akcji pomocy dla ofiar wojny w Syrii. Piosenka „Rozbitkowie” wspiera program „Rodzina Rodzinie” prowadzony przez Caritas Polska. Utwór autorstwa Mateusza Pospieszalskiego do którego słowa napisał Bartłomiej Kudasik, został wyprodukowany przez Centrum Myśli Jana Pawła II.
- Mamy nadzieję, że te słowa z piosenki „Rozbitkowie” zostaną w sercach Polaków, ale też zaniosą nadzieję Syryjczykom na to, że odbudują swój dom, że ich miasto powstanie do życia po raz drugi. Tak jak kiedyś z gruzów podniosła się Warszawa - powiedział Norbert Szczepański, dyrektor Centrum Myśli Jana Pawła II, które jest producentem utworu.
Wieczorna Wigilia rozpoczynająca Boże Narodzenie nie jest jedynym powodem do świętowania w dniu 24 grudnia. Tego dnia wspominamy Adama i Ewę - prarodziców wszystkich ludzi. Adam jest pierwszym człowiekiem stworzonym przez Boga. Kobieta, później dowiadujemy się o jej imieniu Ewa, jest towarzyszką życia Adama - mężczyzny.
Oboje pochodzą od Boga, są zatem równi godnością, przewyższającą inne istoty żywe.
Izajasz kieruje słowo do ziem dotkniętych hańbą i przemocą. W tle stoją północne krainy Zabulona i Neftalego, pierwsze wystawione na cios Asyrii. Perykopa nazywa je „Galileą pogan”, bo były pograniczem, gdzie mieszały się ludy i wpływy. Właśnie tam ma zabłysnąć światło. Hebrajskie ʾôr (’or) oznacza jasność, która nie tylko rozprasza mrok, ale ujawnia drogę. Ciemność w prorokach bywa konkretna: lęk, ucisk, poczucie, że przyszłość została zabrana. Dlatego obrazy jarzma, kija i rózgi mówią o codziennym ciężarze, jaki kładzie na człowieku władza przemocy.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.